علی توانافر تولید کننده مبلمان و میز اداری

علی توانافر مدیر مجموعه مبلمان و میز اداری توانا

علی توانافر تولید کننده مبلمان و میز اداری

علی توانافر مدیر مجموعه مبلمان و میز اداری توانا

استخدام آشپز برای تهیه غذای 12نفر از پرسنل کارگاه تولیدی



به یک نفر که در تهیه و پخت غذاهای ایرانی و محلی مهارت داشته باشد جهت تهیه و پخت غذای حدود 12 نفر از پرسنل شزکت صنایع چوبی نیازمندیم استخدام آشپز


حداقل سن 25سال حداکثر سن 55 سال


تحصیلات دیپلم یا مقطع راهنمایی و سیکل و بالاتر


متعهد و منضبط و دارای اخلاق کاری و تمیز و نظافت و آراستگی ظاهر ی داشته باشد

خانم یا آقا فرقی نمیکند

حقوق ماهیانه توافقی ولی معمولا حقوق ها از 9میلیون تومان به بالا در ماه شروع می شود.

لطفا مشخصات خود را به شماره 09220930632 پیامک کنید( واتس آپ و تلگرام)

نظرات 1 + ارسال نظر
موسی شنبه 1 بهمن 1401 ساعت 04:00

سلام من سابقه 10سال آشپزی دارم با انواع تهیه غذاهای ایرانی و فرنگی آشنایی کامل دارم قبلا خودم هم رستوران بین جاده ای داشتم اجارهها بالا رفت نتونستم نگهداری کنم و جمع کردم مدتی هم در مجموعه رستورانهای لیان مازنداران سر آشپز بودم چگونه با همدیگه همکاری کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد