علی توانافر تولید کننده مبلمان و میز اداری

علی توانافر مدیر مجموعه مبلمان و میز اداری توانا

علی توانافر تولید کننده مبلمان و میز اداری

علی توانافر مدیر مجموعه مبلمان و میز اداری توانا

طراحی دکوارسیون داخلی اطاق خواب از شاهزاده تا گدا

دیزاین  و طراحی دکوراسیون داخلی اطاق خواب یکی از بهترین و مورد علاقهمند ترین کارهای مجموعه تولیدی  علی توانافر در اسلامشهر است.

طراحی اطاق خواب در 4دسته زیر طبقه بندی می شوند.

  1. اطاق خواب سنتی
  2. اطاق خواب مدرن
  3. اطاق خوابهای کلاسیک
  4. اطاق خوابهای دسته جمعی

طبیعتا هر اطاق خواب یباید به سبک جدید و طبق سلیقه هر فردی طراحی شود

در مورد سلیقه شخصی چیزی که میتوانم بگم اینه :

ما زیاد نمیتوانیم متکی به سلیقه شخصی افراد باشیم از آنها در مورد طراحی و اجرا نظر خواهی میکنیم اما نمیتوانیم زیاد متکی به اجرای سلیقه شخصی افراد باشیم:

زیرا بعضی از اشخاص دمدمی مزاج بوده و هر یک روز و یا هر یک ساعت یکبار نظرشان در مورد طرحها عوض می شود و این تیم کاری ما رابه زحمت میندازد

در مورد طراحی اطاق خوابها بیشتر افراد در چندین طرح که حدود 12طرح مختلف است مشترک هستند.

یعنی ما از بین این تمامی طرحهای موجود در بازار بیشترین متقاضیانی که طرحها دارند در 12دسته طبقه بندی کردیم

بدیهی است که قبل از شروع کار این 123دسته و طرح راب ه شمتری نشان میدهیم و قطعا یکی از این 12دسته را انتخاب خواهد کرد

به ندرت پییش می اید که مشتریان ما از میان این 12طرح به دنبال طرحهایی دیگری بروند

برای سفارش لطفا در پیج ما به نشانی توی اینستاگرام سرچ کنید اینستاگرام علی توانافر دایرکت پیام بدهید


از طراحی تا اجرا در کنار شما هستیم


واحد تولیدی و آموزش طراحی مبلمان اداری و خانگی و طراحی کابینت های خانگی و اداری و سازمانی و شرکتی با مدیریت محمدعلی توانافر واقع در اسلامشهر چهاردونگه واقع شده است .

عزیزانی که قصد شرکت در کلاسهای آموزشی این مجموعه را دارند میتوانند از سوم مهرماه ماه سال جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

هزینه ثبت نام و تعرفه فعلا مشخص نیست ولی بین مبلغ 200تا 500هزار تومان برای حضور در کلاسهای آموزشی و یا مبلغ 150هزار تومان برای دریافت سی دی آموزشی دوره هزینه دارد.

ظرفیت کلاسها با توجه به کمبود منابع و امکانات فعلا 15نفر می باشد.

مدت دوره در 3هفته کاری برگزار می شود.

با نظارت کارشناسان و استادان فن این دوره های اموزشی برگزار خواهد شد.

اموزش طراحی دکوراسیون توانافر


واحد تولیدی و طراحی کابینت های ممبران و های گلاس با مدیریت توانافر



واحد تولیدی و طراحی کابینت های های گلاس و ممبران و ام دی اف و لترون  در طرحها  و رنگهای مختلف با انتخاب و سلیقه مشتری . برای هر گونه سفارش لطفا به واحد تولیدی مجموعه  به آدرس اسلامشهر -چهاردانگه بلوار باهنر کوچه یاس مراجعه کنید.

دوستانی که هم قصد دارند در کلاسهای طراحی دکوراسیون داخلی و یا اموزش طراحی کابینت و مبلمان اداری و خانگی شرکت کنند همینجا پیام بدن کلاسها بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

این کلاسها حدود 4جلسه 2ساعته است که 3ساعت آن بصورت تئوری برگزرار میگردد. و مابقی هم با حضور و نظارت مربیان بصورت عملی و آموزش محور و پروژه محور برگزار خواهد شد.

بدیهی است که بعد از پایان دوره به تمایم عزیزان بعد از قبولی در ازمون تئوری و عملی مدرک فنی ارائه میگردد بعضی از دوستان سوال کرده بودند که این مدرک به درد استخدام میخورد باید عرض کنم که خیر .

ولی هر کجا خواستید کار کنید و یا برای خودتان مجموعه ای راه اندازی کنید به عنوان سابقه ای فعالیت به درد میخورد

علی توانافر مدیر شرکت تولیدی مبلمان و میز اداری و خانگی


شرکت مبلمان سازی برادران توانافر با مدیریت علی توانافر ومحمد مهدی توانافر آماده قرارداد و همکاری با اشخاص و نهادها و ارائه بهترین طرحهای کابینت و مبلمان و میز اداری می باشد.

آدرس مجموعه : اسلام شهر -چهار دانگه - بلوار باهنر کوچه یاس 6پلاگ 917

این مجموعه از سال 1397کار خودش را بصورت مستقل شروع کرده است. و از انجا که مدارک کسب و کار مبلمان و خدمات وتولیدی حاضر نبود یکسالی فعالیت ما به تعویق افتادبود.

در حال حاضر آقای علی توانافر ، که خود سابقه 12سال در کار تولید مبل و کابینت و میز اداری دارند مدیریت این مجموعه را بعهده دارند.

ما آماده عقد قرارداد با شرکت ها و سازمانهای خصوصی و دولتی در زمینه تولید و طراحی مبلمان و میز و صندلی اداری هستیم.

برای شروع همکار ی ابتدا  طرحهای که بصورت کاملا سه بعدی و بات کمیفیت 4k هستند و از گرافیگ بالای برخوردار هست به شمتری نشان داده می شود. و عین همان طرح بصورت زنده و و کاملا پویا و با کفیت بریا شمتری ساخته میشود.

مراحل صفر تا صد کار فیلمبرداری شده و در پایان پروژه به مشتری نشان  داده میشود.

صنایع چوب توانافر در زمینی به مساحت 1780متر مربع و با مالکیت مستقل از سال 1397 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولیدات و صنایع چوبی آغاز کرده است.

تمامی کارمندان این شرکت دارای مدرک لیسانس و فنی و حرفه ای مرتبط با کار و حرفه خود هستند. تمامی کارمندان و حتی کارگران خدماتی و نگهبان دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی بوده و تحت پوشش خدمات بیمه ای و تنظیم تعهد ازطرف این شرکت هستند.

شرکت تولیدی مبلمان به مدیریت آقای علی توانافر مفتخر است در تمام شهرهای ایران نمایندگی دایر نماید. از دوستانی که عبلاقه مند به فروش مبلمان و میز اداری و تختخواب های مدرن  و منبت کاری شده هستند. می توانند جهت اعطای نمایندگی با مدیریت تماس حاصل فرمایند.

همچنین این شرکت مفتخر به عرضه و فروش تشک های طبی کلاسیک در طرح ها و مدل های مختلفی هست. تمامی سرویس خواب های این شرکت منبت کاری شده و از چوب های احسنت ساخته شده است.