علی توانافر تولید کننده مبلمان و میز اداری

علی توانافر مدیر مجموعه مبلمان و میز اداری توانا

علی توانافر تولید کننده مبلمان و میز اداری

علی توانافر مدیر مجموعه مبلمان و میز اداری توانا

علی توانافر مدیر شرکت تولیدی مبلمان و میز اداری و خانگی


شرکت مبلمان سازی برادران توانافر با مدیریت علی توانافر ومحمد مهدی توانافر آماده قرارداد و همکاری با اشخاص و نهادها و ارائه بهترین طرحهای کابینت و مبلمان و میز اداری می باشد.

آدرس مجموعه : اسلام شهر -چهار دانگه - بلوار باهنر کوچه یاس 6پلاگ 917

این مجموعه از سال 1397کار خودش را بصورت مستقل شروع کرده است. و از انجا که مدارک کسب و کار مبلمان و خدمات وتولیدی حاضر نبود یکسالی فعالیت ما به تعویق افتادبود.

در حال حاضر آقای علی توانافر ، که خود سابقه 12سال در کار تولید مبل و کابینت و میز اداری دارند مدیریت این مجموعه را بعهده دارند.

ما آماده عقد قرارداد با شرکت ها و سازمانهای خصوصی و دولتی در زمینه تولید و طراحی مبلمان و میز و صندلی اداری هستیم.

برای شروع همکار ی ابتدا  طرحهای که بصورت کاملا سه بعدی و بات کمیفیت 4k هستند و از گرافیگ بالای برخوردار هست به شمتری نشان داده می شود. و عین همان طرح بصورت زنده و و کاملا پویا و با کفیت بریا شمتری ساخته میشود.

مراحل صفر تا صد کار فیلمبرداری شده و در پایان پروژه به مشتری نشان  داده میشود.

صنایع چوب توانافر در زمینی به مساحت 1780متر مربع و با مالکیت مستقل از سال 1397 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولیدات و صنایع چوبی آغاز کرده است.

تمامی کارمندان این شرکت دارای مدرک لیسانس و فنی و حرفه ای مرتبط با کار و حرفه خود هستند. تمامی کارمندان و حتی کارگران خدماتی و نگهبان دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی بوده و تحت پوشش خدمات بیمه ای و تنظیم تعهد ازطرف این شرکت هستند.

شرکت تولیدی مبلمان به مدیریت آقای علی توانافر مفتخر است در تمام شهرهای ایران نمایندگی دایر نماید. از دوستانی که عبلاقه مند به فروش مبلمان و میز اداری و تختخواب های مدرن  و منبت کاری شده هستند. می توانند جهت اعطای نمایندگی با مدیریت تماس حاصل فرمایند.

همچنین این شرکت مفتخر به عرضه و فروش تشک های طبی کلاسیک در طرح ها و مدل های مختلفی هست. تمامی سرویس خواب های این شرکت منبت کاری شده و از چوب های احسنت ساخته شده است.


نظرات 20 + ارسال نظر
محمد دلبری سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 14:09

سلام و با عرض خسته نباشی همکار محترم بنده الان چند ماه خانه نشین شدم کارم سالهای سال تولید و طراحی مبل و صندلی بوده اگر تو کارخانه شما کار هست لطفا منو بی‌خبر نذارید
نیاز به بیمه هم ندارم
فقط حقوق مختصری باشه ساکن نازی آباد هستم
09388521478

عاشقانه چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 07:56

برای رسیدن به خواسته هات تلاش کن واقعیتو نزد همه بگو بی واهمه از هیچ چیز و هیچ کس بجز خداوند عزوجل واهمه ای نداشته باش ارتش خودت را داشته باش با دیگران در ارتباط نباش ارتباطات باعث مشکل و رنجش میشه کار خودت و تو خلوت پیش ببر

پرویز سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402 ساعت 07:42

با سلام و درود فراوان به مجموعه پرتلاش توانافر و تولیدات صنایع چوبی بنده علی میرزا محمدی وارد کننده چوب روسی از بندر زیبای انزلی واقع در شمال کشور هستم خودتون میدونید که این چوب در صنایع مبل سازی مخصوصا مبل های و میزهای که در ادارات و سازمانها ساخته می شوند کاربرد زیادی دارند آماده عقد هر گونه قرارداد و همکاری با شما هستیم ارادتمند شما هستم

کارشناس حوزه تبلیغات جمعه 1 اردیبهشت 1402 ساعت 19:07

با سلام خدمت مدیر تولیدات چوبی توانافر امیدوارم حالتون خوب باشه برای تبلیغات در صفحات پربازدید ایسنستاگرامی و سایت های با بازدید بالا و همچنین تبلیغات کلیکی برای محصولات و خدمات خود اماده همکاری با شما هستیم همچنین تبلیغات کلیکی گوگل هم داریم آژانس تبلیغاتی مهاجر میتواند با بهترین قیمت محصولات و خدمات تولیدی شما را به هزاران مخاطب هدف معرفی کند

محدثه پنج‌شنبه 24 فروردین 1402 ساعت 22:30

به نظر من یکی از بهترین و معتبر ترین برندهایی که من باهاشون کار کردم هم دقیق هستند و هم کارهاشونو سر وقت تحویل میدن در کل کیفیت مناسب و طراحی صفحات و وسایلهای برابر با استانداردهای روز اروپا هست من از شرکت تولیدی مبلمان برادران توانافر خیلی راضی هستم و کارهاشون و رنگبندی و حتی در چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی حرف اول و آخر میزنند قیمتها بسیار عالی هستند.

اسلام محمدی جمعه 11 فروردین 1402 ساعت 20:31

با سلام و درود فراوان خدمت دست اندرکاران فروشگاه تولیدی برادران توانافر ببخشید من یکی از کارگران قدیمی شما هستم که در اثر مهاجرت هم اکنون در کشور ترکیه هستم من از مجموعه توانافر خیلی راضی هستم بسیار متعهد و وقت شناس امیدوارم همیشه خیر و برکت به کسب و کارتون بباره ممنون از شما مچکرم

مرصاد چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 11:29 http://ندارنم

سلام ممنون از خدمات خوب شما آقای علی توانافر عزیز از اینکه در این روزهای تعطیل هوای کارمندان خودتان را داشتید ازت ممنون و سپاسگذاریم مرد بزرگ ممنون و مچکریم هزار بار سپاس از منش و شخصیت خوب شما

مهیار دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 11:38

من سابقه10سال آشپزی در هتل ها و رستوران های معروف و مشهور کشور دارم جهت استخدام اشپزی اگهی داده بودید آماده همکاری با شما هستم

ماریان دایان شنبه 24 دی 1401 ساعت 08:52

جناب توانافر مدیر شرکت صنایع چوبی شما مدیریت خوبی در مجموعه و کارگران زیر دستی ندارید چرا الکی تبلیغ میکنید
شما قضاوت بدی کردی در مورد من اونهای که راپورت مرا به شما دادن سخت در اشتباه هستند یه روز خودت متوجه میشی که خیلی دیر شده است

آرزو کریمی سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 09:40

سایت خوبی دارید بنده با نرم افزار اقدام به طراحی کابینت و مبلمان میکنم آقای توانافر چنانچه به طراح کابینت یا میزهای اداری احتیاج داشتید به بنده خبر بدهید ساکن رباط کریم هستم و حدود نیم ساعتی با شرکت صنایع چوبی شما فاصله دارم ایمیل و براتون گذاشتم بهم اطلاع دهید ممنون از اطلاع رسانی شما

honarmand جمعه 27 آبان 1401 ساعت 15:48 https://tavanafar.blogsky.com/

استفاده از ابزار محاسبه آنلاین تعداد کاراکتر متن کیت ست برای شمارش تعداد پارگراف ، جمله ، کاراکتر و کلمه و.. بسیار آسان است. فقط کافیست تا متن مورد نظر خود را کپی کنید. سپس آن را در باکس ابزار محاسبه آنلاین تعداد کلمه وارد کنید. همچنین می توانید متن خود را مستقیما هم تایپ کنید. در نهایت روی دکمه آبی رنگ محاسبه کلیک کنید. با این کار به سرعت و به صورت خودکار متن شما از نظر تعداد کلمه، تعداد کاراکتر، تعداد جمله، تعداد پاراگراف، میانگین زمان خواندن و میانگین زمان نوشتن بررسی می شود و نتایج در قسمت نتیجه محاسبه به شما نمایش داده می شود

محمد شنبه 7 آبان 1401 ساعت 09:25

برای همکاری در زمینه تامین ابزار و یراق و وسایل جانبی کابینت آماده همکاری با شما هستیم جاده ملارد زیر پل ارتش از تولید به مصرف

توانا بود هر که دانا بود دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 14:21

برای تولیدات خودتان اگه ضمانت نامه معتبر صادر میکنید من میتونم نمایندگی فروش در شهر اهر از توابع آذربایجان شوم نزدیم تبریز شماره تماس تو سایت نداشتید آقای تولیدی توانافر پس ما چطور با مدیریت باید تماس بگیریم خواهشمند است به این درخواست من رسیدگی شود

خیام جمعه 29 مهر 1401 ساعت 10:39

می نوش که عمر جاودانی این است
خود حاصلت از دور جوانی اینست
هنگام گل و باده و یاران مست
خوش باش دمی که زندگانی این است
آن قصر جمشید در او جام گرفت
آهو بچه کرد و روبه آرام گرفت
بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت

با سلام پنج‌شنبه 28 مهر 1401 ساعت 19:23

سایت با سلام آماده فروش تولیدات شرکت توانافر می باشد کافیه وارد سایت باسلام شوید و در کمتر از یک دقیقه پروفایل کاربری خود را بسازید و محصولات و تولیدات شرکت خود را اونجا برای فروش قرار بدهید محصولات تولیدی شرکتها در سایت با سلام در معرض دید میلیونها کاربر ایرانی و خارج از کشور قراردارد منتظر حضور گرم شما در غرفه با سلام هستین

سبلان چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 10:12 Https://asal.ir

با سلام خدمت شما و سایت خوبتون بنده در زمینه فروش ابزار و یراق کابینت و وسایل چوبی خونه و اداره فعالیت دارم و به تازگی مغازه ای در اسلامشهر خیابان امام خمینی خیابان گلستان یا همون بلوار گلستان جنب قنادی مینو باز کرده ام و به قیمت کارخانه و تولیدی دارم میفروشم چنانچه تمایل داشتید میتوانید ابزار و یراق مانند ریل و دسته های کشور از من خریداری کنید ممنون 09128754120شماره تلفن من است لطفا قبل از آمدن به اینجا با من هماهنگ کنید

سمین سه‌شنبه 26 مهر 1401 ساعت 19:04 https://saminblog.ir

با سلام و درود خدمت صنایع تولیدی آقای توانافر
با تشکر از مطالب خوب و ارزشمند شما اگر لایق بدانید بنده در زمینه فروش صنایع چوبی در شهرستان جوکار ملایر مشغول به کار هستم یک کارگاه تولیدی کوچک هم داریم که در زمینه تولید مبلمان خانگی و اداری مشغول به فعالیت هستیم
لطفا یک سر به سایت من بزنید جهت تبادل تجربه و لینک

honarmand چهارشنبه 20 مهر 1401 ساعت 08:17 https://tavanafar.blogsky.com/

سلام و خسته نباشید من از خدمات و مبل و صندلی اداری صنایع تولیدی اقای توانافر استفاده کردیم خیلی راضی هستیم امیدوارویم در تمام مراحل زندگی خوب و خوش خرم باشید انشالله دذراینده بتوانیم بیشتر با همدیگه همکاری کنیم خیلی ممنونم و سلامت باشید

محمد چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 14:27 Https://jaket.ir

از اینکه با سایت خوب شما اشنا شدم جای بسی خوشبختی دارد امیدوارم بتونیم با همدیگر همکاری کامل داشته باشیم من نمایندگی پخش و فروش مبلمان برندهای معتبر ایران در شهر ساری هستم خوشحال میشم که با گروه تولیدی صنایع چوبی توانافر همکاری داشته باشم

با تشکر از شما همکار محترم لطفا در وقت اداری با بخش راوابط عمومی شرکت تماس بگیرید و داخلی 2را شماره گیری کنید تا به مدیریت صنایع چوبی علی توانا فر وصل شوید

احمدی سه‌شنبه 8 شهریور 1401 ساعت 10:00 http://https:golnaz.com

من آماده همکاری کامل با شما هستم ۵سال است که در زمینه ایجاد و نصب مبلمان اداری و طراحی کابینت سررشته دارم آقای توانافر منو استخدام کنید پشیمون نمیشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد